Sunday, July 4, 2010

KENAPA BHADORT?!

Salam..

Aku rase da lame aku x update blog nie.. Ade nmpak laen x? Bukan aku nmpak gemok laaa ni haaa blog aku...canteekk kn? kn? hmmm ari nie aku buang sume template yg aku buat dulu kepade template yg bru..haha pening woooo cri bahan..buat 2 xkne, buat nie senget..aku da hampir fedap..smpai pening kpale aku nengok pc ni haaa...tgk n lihat la hasil nya,....(lantak la org ckp eleh benda senang cm nie pun lame nk buat? ehhh biar laaa aku nye page aku nye suke la nk buat bpe lame oh!!)

Nape BADORT?!!! <---(Badut)ntah laaa aku pun xtau..sbenarnye aku nie phobia ngan badut..tp satu cre je nk bg xnk takut badut nie...kne face 2 face ngan die.. tp aku x sure aku boleh ke x face 2 face ngan benda alah ni. kalo gmbar pun aku still lagi la boleh brani kn dr tp pening kalo tgk muke die..

Coulrophobia nama phobia bg org yg takut dgn badut(aku ade phobia nien oh!)..kalo korang nk tau Joker yg dlm Batman 2, die pun tmsuk dlm kumpulan badut jg.. (ala gmbar background aku 2 laa)


haaa 2 2 mamat ni msuk dlm golongan BHADORT!!


p/s: Joker 2 da consider EVIL CLOWN.. die jaat!!!

2 comments:

Padin said...

salam..
cantek weh ekeke..hehe takot dgn Badot?

umm, aku suke Joker tu weh..hehe

A Fans of Lee Family said...

emmm...
takot sey ngn badut...
fobia...huhu..
tp smart ar..hehe