Saturday, April 24, 2010

Teringat sudey!!

Salam,

Wahhhh first time aku nk tulis blog ni... Perasaan?! perasaan aku agak nerves, perasaan tibe2 mcm jd seorang penulis pun ade, malas pun ade, cm poyo je rase <------- (sebenarnye perasaan poyo tu la yg paling kuat aku rasa) hua hua hua... hmmm aku pun sbenarnye tatau nk tulis ape... akan tetapi disebabkan aku ternmpak la plak perkataan blog kat internet, trus aku tringat kembali akan satu perkara..yg aku rupenye pernah register kat blogger ni.. hanya stakat register k! punye la lame aku da register, aku nk bukak je lupe password n username... setelah sekian lame aku duk perah otak, smpai da kering bru la ilham 2 dtg... jeng jeng jeng.. bile aku bukak je, besawang blog aku ni..punye la lame... huhuhu

So second step, aku kne tgk2 keadaan kat dlm ni mcm mne, nk kne sesuaikn kn diri dlu, mcm FB aku dlu lame jg nk dapat mood, tp blog ni tatau la plak bpe lame nk dapat mood 2... ape lg haa nk tulis?! manyak button2 kat sni aku kne explore dlu... so kalau ade nmpak cm slah je, pham2 sudey!! Sape nk ketawe ke, nk ejek ke, pe ke bende ke, ade aku kesah!! Aku xtau xpe, jgn sampai aku tau, kalau aku tau terabur gigi korang... hua hua hua...rilex2 jgn takut.. aku ade.. chop chop!! aku nk da merapu sudey..

Cm pelik je kn setelah aku duk explore sikit2, kat sini rupenyer ade dashboard ek... owwhhhh aku igt kreta je ade dashboard kat blogger ni pun ade, perghhh bagus gile. Whartever laa.. yg aku tau mybe aku akan update kot blog aku ni, itu pun kalau aku rajin, ade mase, x malas, ade mood, ade internet connection, ade pc @ laptop, ade electric, ade mouse n d most important thing KEYBOARD!! kalau x mcm mne aku nk type, sengal!!

K la 2 je kot ntuk buat mse ni, kalau aku rajin kang aku update lg 2 3 minit...hahahah sengal!

No comments: